wtorek, 10 czerwca 2014

Początki w blogsferze

 


Hej, cześć, czołem,
jestem Molly i jestem energiczną nastolatką, która ma pomysłów na swoją przyszłość tyle ile jest gwiazdek na niebie, łapię się za wszystko i marzę o tym, żeby być wszędzie, zobaczyć wszystko i spełnić swoje marzenia, których jest bez liku.
Bloga założyłam po to, aby opisywać na nim moje przygody z  castingami, spotkaniami z różnymi agencjami modelek, pisać o tym jak ćwiczę, co robię żeby schudnąć, będę wstawiać zdjęcia z moich podróży, tych dalekich i tych bliższych, przepisy na potrawy, które w ostatnim czasie wyjątkowo mi smakowały, pomysły na DIY oraz wiele, wiele innych.
Pisząc skrótem będę wstawiała tu wszystko czego dusza zapragnie! Od przepisów do opisów wyglądu castingu i recenzji książek i filmów!

Zapraszam do śledzenia mojej małej kiełkującej kolejnej przygody - tym razem przygody w blogsferze :) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszych działań!!
Zostaw link do swojego bloga - na pewno go odwiedzę :)