niedziela, 20 lipca 2014

Moda z bloga - stylizacje, które podbijają weheartit i nie tylko!

Postanowiłam poświęcić cały post zdjęciom, które mnożą się jakby bez mojej zgody na moim komputerze, zdjęciom, które są inspiracją dla mnie jeśli chodzi o ubiór, dodatki. Tymi fotkami postanowiłam się z wami podzielić :). Kto wie, może któraś stylizacja wam się spodoba, lub was zainspiruje do stworzenia czegoś własnego, unikalnego? Dajcie znac w komentarzach, która stylizacja wam się podoba najbardziej!!

Summer outfit ah yeaahsummer | TumblrInstagram: vogueaddict1on 💟on The Riseon The RiseOn The RiseSelena GomeOff Duty | Women's Look | ASOS Fashion Finder~ | via TumblrOutfit 💖.Via twitterIconosquare – Instagram webviewer

13 komentarzy:

  1. 3 od góry stylizacja jest mega! Zakochałam się w niej <3
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzeczka na samej górze po lewej.. woooow! mega.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podobają czarne stroje. Kocham czarny <3

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne inspiracje, 1 i 3 super!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/leginsy-to-nie-spodnie-wiec-zakrywamy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Really nice inspiration :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super inspiracje modowe:) ps. z przyjemnością obserwuję i zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba,będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie stylizacje! Na moim blogu pytałaś się gdzie wyjeżdżam,a mianowicie jadę do Władysławowa :D (odpowiadam Ci tu ponieważ u mnie na blogu nie mogę odpowiadać na komentarze) +dodaję Cię do obserwowanych

    www.klauddkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Władysławowo? O kurcze - to całkiem blisko mnie! :D

      Usuń
  8. fajne stylizacje! :)
    Pozdrawiam :)
    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, idealna na letniego grilla :)

    OdpowiedzUsuń


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszych działań!!
Zostaw link do swojego bloga - na pewno go odwiedzę :)